شرکت Gree سابقه کاری به میزان یک شرکت تازه‌کار و جوان دارد. اما این کمپانی با همین سابقه کار اندک، نامی قابل‌اعتماد و با کیفیت از خود به‌جای گذاشته و از بسیاری از رقبای صنعتی خود پیشی گرفته است.
کد خبر: ۹۵۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵ 14 April 2021

نگاهی کوتاه به شرکت گری و تولیدات این شرکت

شرکت Gree سابقه کاری به میزان یک شرکت تازه‌کار و جوان دارد. اما این کمپانی با همین سابقه کار اندک، نامی قابل‌اعتماد و با کیفیت از خود به‌جای گذاشته و از بسیاری از رقبای صنعتی خود پیشی گرفته است. این موضوع به این دلیل اتفاق افتاده است که قشری متخصص و خبره در این کمپانی در حال فعالیت هستند و برخی کمپانی‌های چینی نیز سرمایه‌گذاری فراوان در این شرکت انجام داده‌اند.

کولر گازی 24 هزار کم مصرف گری محصول پرطرفدار در بازار بانه | تاپ فروش

می‌توان گفت پس از دایکین، شرکت گری جزو تخصصی‌ترین کمپانی‌ها در زمینه تولید سیستم‌های تهویه مطبوع و خنک‌کننده‌های سبک‌وسنگین در بازار جهانی است. شرکت گری در 12 کشور صنعتی مشغول به فعالیت است و دارای خط تولید کولر گازی کم مصرف می‌باشد.

این شرکت، بیشتر مدل‌های تولید شده خود را طبق سفارش نمایندگی‌ها بومی‌سازی می‌کند و همانند بسیاری از برندهای رقیب صنعت تهویه در لیست مدل رسمی که ارائه می‌دهد، دسته‌ای خاص از باکیفیت‌ترین سری‌های محصولاتش را عرضه می‌کند. این محصولات به این دلیل خاص هستند که در سراسر جهان برای تولید آنها از یک متریال خاص و یک سیستم بخصوص استفاده می‌شود.

کولرهای گازی دیواری از کمپانی گری که به مدار اینورتر نیز تجهیز شده‌اند، در میان تولیدات متنوع این کمپانی تقاضای بیشتری دارند. این محصولات علاوه بر اینکه مصرف انرژی بسیار پایینی دارند، به‌راحتی می‌توان آنها را نصب و راه‌اندازی کرد و باتوجه‌به این ویژگی‌ها دارای قیمت مناسبی نیز می‌باشند.

ویژگی‌ها و امکانات کولرگازی 24 هزار گری

در بین کولرهای گازی کم مصرف تولید شده شرکت گری و همچنین در بین ظرفیت‌های مختلف موجود در این محصولات، توان 24 هزار بزرگ‌ترین و پرتقاضاترین ظرفیت سری جدید کولرهای گازی اینورتر گری بوده است. برخلاف مدل‌های دیگر گری که از موتور روتاری استفاده می‌کردند، کولرگازی 24000 گری از موتور هرمتیک که یک کمپرسور پیشرفته محسوب می‌شود بهره می‌برد.

در موتور هرمتیک، دو عدد رتور حلقه‌ای دوار وجود دارد و عملکرد این دو به این صورت است که در خلاف جهت هم حرکت می‌کنند و به این صورت عملیات فشرده‌سازی گاز مبرد را انجام می‌دهند. با وجود این دو رتور در کمپرسور کولرگازی 24 هزار گری برودت ایجاد شده دوبرابر می‌شود و چون مکانیزم فشرده‌سازی گاز آسان می‌شود، کاهش مصرف برق دستگاه را به همراه دارد.

کولر گازی 24 هزار کم مصرف گری محصول پرطرفدار در بازار بانه | تاپ فروش

از دیگر ویژگی‌های موتور کمپرسور هرمتیک کولرگازی گری 24 هزار این است که این موتور قادر به تحمل گرمای بیش از 66 درجه سانتیگراد است، بنابراین این کولرگازی دستگاهی بسیار مناسب برای اقلیم‌های بسیار گرم با دوره طولانی گرما می‌باشد.

کمپرسور هرمتیک بسیار بی‌صداست و صدای کمی تولید می‌کند، به صورتی که متوجه روشن یا خاموش بودن دستگاه نمی‌شوید. شرکت گری به‌وسیله چهار عدد پایه موتور فلزی که به‌سان یک لرزش‌گیر عمل می‌کنند، توانسته است سطح دسی‌بل خروجی کمپرسور کولرگازی گری 24 هزار را مهار و کنترل نماید.

سیستم انتقال حرارت در کولرگازی گری 24 هزار که همان کندانسور نام دارد، می‌تواند در دمای منفی 16 درجه سلسیوس نیز راندمان مثبت کاری خود را کنترل و حفظ کند. در ضمن قابل‌ذکر است که گاز مبرد R 410 A کمپرسور حاره‌ای در کولرگازی گری 24 هزار با وزن خالص 2.2 کیلوگرم استفاده می‌شود.

وجود اینورتر در کولرگازی 24 هزار گری و کاربرد آن

به‌جرئت می‌توان گفت که وجود مدار پیشرفته G10 INVERTER در کولرگازی 24 هزار گری، یکی از مهم‌ترین سیستم‌های تعبیه شده در این کولر می‌باشد. برد اینورتر G 10 بسیار هوشمند است و این مدار همانند دیجیتال اینورتر سامسونگ و اسمارت اینورتر ال جی، یک مدار الکترونیکی با قابلیت‌های فراوان می‌باشد.

کولر گازی 24 هزار کم مصرف گری محصول پرطرفدار در بازار بانه | تاپ فروش

مدار G10 INVERTER وظیفه دارد که از استارت خوردن کمپرسور با دور ثابت جلوگیری کند. در واقع این سیستم به کمپرسور کمک می‌کند تا با دور کم، همیشه در حال کار کردن باشد و هیچگاه خاموش نشود. در صورت نیاز به‌سرعت بالای موتور، کاربر کولرگازی را روشن‌ می‌کند.

در واقع وقتی کمپرسور به این شکل عمل می‌کند، اصطلاحاً می‌گویند به روی حالت STANDBY و یا خواب موقت رفته است. این نکته بسیار مهم و قابل‌ذکر است که بیشترین مصرف برق یک کولرگازی، به استارت خوردن کمپرسور مربوط می‌شود. با این تفاسیر، وجود اینورتر در کولرهای گازی نسل جدید گری یک ناجی است که کاربر را از پرداخت هزینه‌های بالای برق نجات داده است.

دو عدد سنسور تنظیم دما و سنسور پایداری دما نیز وجود دارد که مدار هوشمند اینورتر در کولرگازی گری 24 هزار به آن متصل می‌شود. سنسور تنظیم دما نقش دریافت اطلاعات آب‌وهوایی و اقلیمی را برعهده دارد. این سنسور به پشت موتور بسته می‌شود و وقتی درجات مختلف هوا را دریافت می‌کند، به مدار اینورتر ارسال می‌کند. بعد از دریافت اطلاعات، سنسور مدار اینورتر براساس داده‌های دریافتی اقدام به اعلام فرمان به کمپرسور می‌کند.

در مدل‌های قدیمی کولرهای گازی کمپرسور به‌صورت دستی خاموش و روشن می‌شد و در هنگام روشن شدن موتور نوسانات شدیدی را متحمل می‌شد، اما با وجود اینورتر هوشمند این مشکل حل شده است. سنسور پایداری دما نیز همانند سنسور تنظیم دما عمل می‌کند و تنها تفاوت آنها در محل نصبشان است. سنسور پایداری دما بر روی یونیت داخلی بسته می‌شود.

دیگر ویژگی‌های کولرگازی 24 هزار گری کم مصرف

بر روی بدنه کولرگازی 24 هزار گری، نمایشگری وجود دارد که از نوع دیجیتالی مخفی است. درصورتی‌که کولر خاموش باشد، این نمایشگر مخفی است و زمانی که شما کولرگازی را روشن می‌کنید نمایشگر دیجیتالی نمایان می‌شود. این پنل در کنار قابلیت فوق، ممکن است قابلیت نمایش میزان دما و همچنین کدهای خطا را داشته باشد.

کولرگازی 24 هزار گری با موتوری کار می‌کند و که به طور استثنا در بین قطعات استفاده شده در این دستگاه، ساخت خود شرکت گری نیست. این موتور توسط شرکت توشیبا ساخته شده است و turbo نام دارد که قابلیت مکش حداکثری را داراست. یکی دیگر از ویژگی‌های کولرگازی 24 هزار گری، وجود دمپرهای تقسیم‌کننده جریان هوا می‌باشد که از مکانیزم auto smart swing پشتیبانی می‌کنند.

کولر گازی 24 هزار کم مصرف گری محصول پرطرفدار در بازار بانه | تاپ فروش

رادیات طلایی یا Gold Fin نام رادیاتوری است که در کولرگازی 24 هزار گری به‌کاررفته است. این رادیاتور طلایی جدید که در کولرهای گازی 24 هزار گری تعبیه شده است، ضدزنگ می‌باشد. علاوه بر این رادیاتور به مواد شیمایی آغشته شده است که این اندود شیمیایی رادیاتور را در مقابل حشرات خورنده فلزات نیز محفوظ نگاه می‌دارد.

با تمام این ویژگی‌ها، رادیاتور کولرگازی 24 هزار گری یک ویژگی خاص دیگر نیز دارد و آن هم مقاومت در برابر گوگرد است، بنابراین استهلاک این رادیاتور در مناطق گوگردی کاهش پیدا می‌کند. مکانیزم رطوبت‌گیر که به‌صورت مجزا در این کولرگازی 24 هزار گری تعبیه شده است، یک مکانیزم جدید در نسل جدید کولرهای گازی گری است.

این رطوبت‌گیر مجزا با نسخه‌های قدیمی جذب رطوبت متفاوت است. عملکرد این رطوبت‌گیر از کمپرسور جداست و در این حالت حتی اگر کمپرسور در کندترین دور خود در حال کار باشد، کارکرد رطوبت‌گیر کاهش نمی‌یابد. برای فعال و غیرفعال‌کردن این عملکرد می‌توانید از دکمه فعال و غیرفعال موجود بر روی ریموت کنترل استفاده نمایید.

فیلترهای تصفیه هوای موجود در کولرگازی 24 هزار گری

تعداد فیلتر تصفیه هوای موجود در کولرگازی گری 24 هزار به دو عدد می‌رسد که این فیلترها کاتالیزور دار هستند. این فیلترهای کاتالیزور، گردوغبار موجود در محیط را به طور حداکثر جذب می‌کنند. علاوه بر این، کولرگازی 24 هزار گری دارای یک فیلتر ضد آلرژی و یک فیلتر ضد بو بر روی خود نیز می‌باشد.

چند نکته در هنگام لوله‌کشی و سیم‌کشی کولر گازی 24 هزار گری

از دیگر کارهایی که باید به هنگام نصب این کولرگازی انجام داد، لوله‌کشی آن است که طبق دستورالعمل می‌توان آن را 30 متر در راستای افقی و 14 متر در راستای عمودی لوله‌کشی کرد. بهتر است لوله‌های اتصال از جنس مس گرم بالا باشند و به‌صورت یک نقطه به یکدیگر متصل شوند.

اگر برای لوله‌کشی از لوله‌های آلومینیومی و لوله‌های با رسانایی پایین استفاده شود، باعث پایین آمدن عملکرد کولرگازی می‌شود. پس در هنگام لوله‌کشی به این نکته بسیار دقت فرمایید. فاصله بین دو یونیت بهتر است که از 5 متر تجاوز نکند رعایت این دستورالعمل، راندمان کاری کولرگازی را در بهترین حالت ممکن حفظ می‌کند.

مدار اینورتر موجود در کولرهای گازی گری بسیار پیچیده است؛ بنابراین در هنگام سیم‌کشی بهتر است از کابل‌هایی استفاده شود که دارای اتصال استاندارد هستند. این کابل‌ها بهتر است ترجیحاً از نوع شیلد باشند، زیرا کابل‌های شیلد نویز بسیار ناچیزی دارند و امکان اختلال در مدار اینورتر و سیم‌کشی‌های داخل کولرگازی بسیار کاهش می‌یابد.

مشخصات فنی کولرگازی گری 24 هزار

  • نوع کمپرسور: Hermetic Compressor
  • کلاس اقلیمی: T3
  • گاز خنک‌کننده: R410A ∼2 kg
  • استارت (آمپر): 7.4|ampere
  • راندمان مصرف: ++A
  • ظرفیت سرمایش: 29700 BTU|H
  • ظرفیت گرمایش: 29830 BTU|H
  • استاندارد بین‌الملل: EURO 6
  • نازل انرژی: G10 INVERTER
  • شبکه پرتاب باد: AUTO SMART SWING 4 WAYS
  • زاویه پرتاب باد عمودی: ۱75
  • زاویه پرتاب باد افقی: 80
  • برق مصرفی: 220V _ 240V≈50HZ
  • حالات کاربرد: COOLING & HEATING
  • صدای یونیت داخلی: Super Silente 33DB
  • صدای یونیت خارجی: silent 54DB

قیمت کولرگازی های برند ایرانی و خارجی در سایت تاپ فروش بانه

در مقایسه با برندهای رقیب اینورتر مانند کولر گازی ال جی، هیتاچی، اجنرال و غیره قیمت کولر گازی کم مصرف گری  بسیار مناسب است و ما خرید محصولات برند گری را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر قصد خرید کولرگازی 24 هزار گری را دارید، می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش خود به وب‌سایت فروشگاه تاپ فروش به نشانی (https://topfroosh.com/shop/) مراجعه نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار